page_banner

nutizie

Mirathane® ATPU|

Sicondu a struttura di isocyanate, TPU pò esse divisu in TPU aromaticu è TPU aliphatic dui categurie, TPU aromaticu per via di a struttura cuntene anellu di benzene, sottu irradiazione ultravioletta serà faciule à giallu, è TPU aliphatic da a struttura per evitari u prublema di ingiallimentu.
Basatu nantu à tali caratteristiche non-ingiallu è di resistenza à l'alta intemperia, TPU alifaticu hè principarmenti utilizatu in film protettivi di pittura, interni di l'automobile, prudutti ottici è altre industrii, di quale a film protettiva di pittura hè comunmente cunnisciuta cum'è vestiti di vitture invisibili, principarmenti utilizati per prutege a pittura di l'automobile. , cù proprietà anti-scratch è auto-riparazione.U film protettivu di pittura di l'automobile TPU hà sviluppatu rapidamente, in l'apparenza, l'effettu protettivu, a durabilità è a prutezzione di l'ambiente, etc., hà più di cera, vetru, rivestimentu , placcatura di cristalli è film di prutezzione di pittura PVC è altri vantaghji più evidenti, a vita di serviziu pò. ghjunghje à 5-10 anni.
In risposta à l'alti requisiti standard di resistenza à l'intemperie, resistenza à a precipitazione è processabilità in u mercatu di film protettivu di pittura di l'automobile, Meirui New Material hà sviluppatu materiali TPU alifatici basati in policaprolactone, chì ponu risponde à i stretti requisiti di prova di resistenza à u clima, precipitazione. resistenza è u puntu di cristallu bassu facili trasfurmazioni, è hè statu appiicata successu in l 'industria film prutittivu pittura.

nutizie 8
nutizie 9

Tempu di Postu: Aug-01-2023